Tiedote: Harjoitusten keskeytys

Tiedote                                                               13.3.2020, päiv. 17.3.2020

THL:n, Voimisteluliiton ja Suomen hallituksen suositusten vaikutukset Sport Club Vantaan harraste- ja valmennustoimintaan, sekä seuran kevään 2020 tapahtumiin

Suomen hallituksen julkaiseman koronavirus-epidemian torjuntaan liittyvän linjauksen mukaisesti Sport Club Vantaa keskeyttää kaikkien liikuntaryhmien toiminnan 13.4.2020 saakka. Keskeytyksen vuoksi perutut tunnit pyritään korvaamaan tai harrastajille tullaan tarjoamaan mahdollisuus etäohjaukseen mm. videoharjoitusten ja kotiharjoitusohjeiden muodossa.

Tilanne koskee kaikkia Suomen urheiluseuroja ja SC Vantaa noudattaa koko urheiluyhteisöä koskevia ohjeistuksia niin henkilön työsuhteisiin kuin jäsenten maksukäytänteisiin liittyen.

Sport Club Vantaan keväälle 2020 suunnitellut kilpailut ja näytökset perutaan. 12.3 - 15.3.2020 Energia Areenalla järjestettävä Yvette Trophy, Challenge cup, sekä World cup peruttiin. Myös SC Vantaa Cup (4.4. – 5.4.2020), Spring Cup (10.4 – 12.4.2020) sekä seuran kevätnäytös 17.5.2020 perutaan tilanteesta johtuen. Lisäksi kilpailukautensa aloittavien kisakatselmus 19.3.2020 on peruttu. Selvitämme kevätnäytöksen siirron mahdollisuutta myöhempään ajankohtaan.

Keskeytykset ja muutokset eivät vaikuta harraste- eivätkä valmennusryhmien maksuihin vaan muodostuvat maksut tulee maksaa normaalin maksuaikataulun mukaisesti. Löydät tarvittaessa lisätietoa maksuihin liittyvistä juridisista ohjeistuksista alla olevista linkeistä.

Seuran toiminnan jatkumisesta maaliskuun jälkeen tiedotetaan erikseen. Tilannetta seurataan jatkuvasti ja ohjeistuksia päivitetään viranomaisohjeiden niin vaatiessa. Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvointilaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteesta: https://thl.fi/fi/

Olemme pahoillamme kaikesta tilanteen aiheuttamasta haitasta ja toivomme, että liikunta säilyy erityistilanteesta huolimatta jokaisen perheen arjessa. Tulemme tekemään parhaamme tilanteen hoitamiseksi.

Lisätietoja: Sport Club Vantaa ry/ Eevakaisa Niemi, toiminnanjohtaja eevakaisa.niemi@scvantaa.fi